понеділок, 19 січня 2015 р.

Аґрус

З минулого року залишилась одна робота, яку я вишила ще влітку, але досі не показала. А не показала, бо вона довго лежала в мене без оформлення. І ось нарешті картина одяглась у багет, і я можу її презентувати! Отже, "Аґрус" за авторською схемою Катерини Волкової, яка розробила її по малюнку Федора Толстого.



У мене вийшла ось така робота:

Вишивала з 12.07.2014 по 29.08.2014
Розмір у хрестиках: 179х113
Розмір в оформленні: 41х33 см
Тканина рівномірного переплетіння кремового кольору Murano Lugana 32
Нитки DMC
50 кольорів (разом з блендами)
використовується хрест, напівхрест, 3/4 хреста, кольоровий бекстітч.


Це був мій перший серйозний досвід роботи з рівноміркою, а також з "недохрестиками". Схема дуже ретельно пропрацьована, вишивати було цікаво. Але при роботі з такою кількістю кольорів і блендів довелось продумати організацію процесу. Я зробила два органайзери для голок, і це виявилось дуже зручним, адже, після 4-5 хрестів одного кольору я не міняла нитку в голці, а просто встромляла її в потрібне місце органайзера, де вона чекала свого часу. Ще одна перевага подібного органайзеру в тому, що будь-якої миті я можу сховати всі хвости разом з голками в коробочку і жодні "помічники" нічого мені не переплутають і не пораняться:)

Довгий час мені не хотілось оформлювати готову роботу, вона чекала свого часу. І от кілька тижнів тому мене осяяло запропонувати її на аукціон Свій за Свого (на підтримку української армії). За першої ж можливості я відправилась у багетку. І виявилось, що моєму аґрусу якнайкраще пасує новенький багет, який їм тільки-тільки завезли! Кольори рамки перегукуються з кольорами на ягідках аґрусу, в результаті, маємо дуже свіжу, літню, живу картину.


Щиро сподіваюсь, що на мій аґрус знайдеться покупець, і ця вишивка стане моїм невеличким внеском у нашу перемогу, а, можливо, врятує життя комусь із захисників України.
...

Немає коментарів:

Дописати коментар