понеділок, 3 листопада 2014 р.

Колискова для синочка

Цей сюжет від "Мережки" підкорив мене з першого погляду! Не сумнівалась ні на мить, що вишиватиму. Я вже писала раніше, що особисто мені бракує вибору чоловічих і хлопчачих сюжетів, тому, побачивши у продажу "Колискову", не вагалась. Вирішила, що це буде подарунок-оберіг для мого молодшого синочка.
Процесс зайняв два тижні, вишивалось легко і з неймовірною втіхою. Як часто буває, бек змінив картинку, вона ожила.

Вишивала з 31.07.2014 по 16.08.2014




Окрім всього іншого, в малюнку присутні два давні українські символи: дубочок, який надає силу, дарує міць і здоров’я маленькому чоловікові, і калина — дерево сонця і Роду. Я повісила картину над ліжечком і щоразу, вкладаючи дитинча спати, дивлюсь на неї і подумки бажаю здорового спокійного сну. Навіть колискова придумалась!

Люлі-люлі, мій синочку,
Квітне ружа у садочку,
Квітне ружа у садочку,
П’є водичку зі струмочка,
П’є водичку красна квітка,
Не біжи, струмочку, швидко,
Люлі-люлі, нічка плине,
Набирайся сил, дитино,
Набирайся сили, квітко,
Поки сонечка не видко,
Люлі-люлі, мій синочку,
Квітне ружа у садочку.

І трошки процесу
...

8 коментарів:

  1. Ой, а у мене є 3 схемки від "Мережки" в електронному вигляді! Жаль, фото не можу приліпити((( Там дівчатка такі гарненькі зображені: "На посагу", "З гусаком", "З півником". Ось якраз думаю взятися за це діло. Якщо цікаво, можу кинути на пошту)
    Ой, у блозі я писала про них ("Плани на найближче майбутнє") !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, Наталія, мені б такі схемки. Чомусь не можу потрапити до вашого блогу(

      Видалити
    2. Хм, ось прямий лінк, спробуйте! - http://talyashechka.blogspot.com/
      Подивітся, якщо не вийде, то киньте мені поштову адресу - поділюсь))

      Видалити
  2. Я все ж таки за те, щоб Мережку підтримати копійчиною. Їх - тільки куплятиму... Дуже не хочеться, щоб їм у збиток було виробництво наборів і розробка нових сюжетів.
    А дівчата ті і справді чарівні. А ще триптих про хату, скриню і кицю!...

    ВідповістиВидалити
  3. Я погоджуюсь!
    То я на ФБ побачила вишиту картинку і вициганила схемку у дівчинки)))
    У них дійсно такі теплі картинки)))

    ВідповістиВидалити
  4. Вишивка надзвичайна) І вірш такий душевний. Гарна робота.

    ВідповістиВидалити
  5. Доброго дня! Підкажіть будь ласка, де взяти таку схемку?)))

    ВідповістиВидалити