неділю, 30 листопада 2014 р.

Листопад 2014: казковий сад

От і наблизився кінець листопаду, а отже, прийшов час щомісячного звіту.


Місяць виявився цікавим на експерименти. Зі скляних баночок з-під фруктових пюре робила підсвічники. Я їх покажу пізніше, бо парочка з них призначена для обміну в рамках сюрпризу. Тож розсекречусь, коли подарунок дійде до адресата, а за цей час, може, ще начаклую чогось. Баночок у мене багато:)
Щодо вишивки, то добре мені пішла "Мережка".За козаків я майже не бралась, і там зміни незначні, показувати нічого. А от казковий сад вишивається з величезним задоволенням. Причому це задоволення хочеться всіляко розтягувати, я не поспішаю робити хрестики, не женусь за кількістю, на диво, зелені відтінки (які я раніше не дуже полюбляла) цього разу шиються на одному подиху. Ну, і на даний момент, що було і що маємо.
Було
Стало
З цією вишивкою у мене дивні стосунки. Я вже встигла зламати три голки, хоча до того я взагалі не знала що це таке: поламані голки. А також зробила дві помилки, які помітила не одразу, відповідно, довелось чаклувати з хрестиками і виправляти (пороти не хотілось). Бек залишаю на десерт, дуже люблю чарівне перетворення, коли додаєш контури.



Немає коментарів:

Дописати коментар