пʼятницю, 26 вересня 2014 р.

Родина ведмедиків від Dimensions

На цих ведмедів я запала ще до того, як дізналась, які вони популярні. Мріяла про них пару місяців, а на день народження собі зробила подарунок. Та хотілося мені спробувати вишивати їх на станочку, який мав змайструвати для мене брат. Наразі ведмедики вишиті. Окрім них закінчено ще кілька робіт, а станок ще досі у мріях.

Канва в наборі була доволі тверда, тож я вишивала без п’ялець, просто туго загортаючи кінці тканини. Отримала від процесу колосальне задоволення. Ці ведмеді мене буквально не відпускали. Чистого часу на них пішло приблизно два місяці, але я відволікалась на інші невеличкі роботи, тож загалом процес тривав трохи довше. 

Dimensions 35039, A Row of Love (Родина ведмедиків)
Канва Аїда 14
Розмір 46х23 см
Вишивала з 25.01.2014 по 17.04.2014

Dimensions 35039, A Row of Love

Нижче — слайд-шоу з процесом.
...

Немає коментарів:

Дописати коментар