неділю, 28 вересня 2014 р.

Ромашки і дзвоники від "Чудесной Иглы"

Чудесная игла, 40-40, Ромашки и колокольчики

Друга моя вишивка від цього виробника. Відверто кажучи, мені подобаються багато які букети "Чудесной Иглы". На відміну від тюльпанів, ромашки були укомплектовані нитками Гамма, які в роботі значно приємніші за Bestex.

Купила я цей набір ще задовго до того, як українці почали масово відмовлятись від російських товарів. Але тепер найближчим часом у бік наборів "Чудесной Иглы" і тому подібних не дивитимусь. На щастя, мої вишивальні апетити є чим задовольнити і без того. А підтримувати копійкою агресію проти своєї держави навіть у такий спосіб не хочеться.
Ну, а картина все одно вийшла гарна. Подарувала я її свекрусі, в якої день народження у червні, коли саме цвітуть ромашки і зріють солодкі черешні.

Чудесная Игла, 40-40
Канва Аіда 14, нитки Гамма
Розмір 29х32 см
Вишивала з 19.04.2014 по 30.05.2014
Чудесная Игла, 40-40
Ну, і кому  цікаво — слайд-шоу процеса.

...

Немає коментарів:

Дописати коментар